اطلاعیه داوطلبی جایداد های ساحات پوهنتون کابل

nasir_admin
zzzzzzzzzzzsvasfwsdfsdfsd

     قرار است وزارت تحصیلات عالی جایداد های ذیل را بطور جداگانه به شکل آفر سربسته به اعلان داوطلبی (مزایده) سپرده شود که مشخصات آن قرار ذیل است.
۱-یک باب کفتریا به مساحت (۳۹۶۴) متر مربع واقع داخل محوطه پوهنتون کابل .
۲- یک باب کانتین به مساحت (۱۳۲) مترمربع جوار پوهنحی شرعیات پوهنتون کابل.
     اشخاص حقیقی و حکمی که خواهان اشتراک در پروسه داوطلبی کفتریا و کانتین فوق را داشته باشند می توانند بعد از  تاریخ نشر اعلان الی مدت (۲۱) روز درخواستی های شان را به امریت املاک و اسکان ریاست اداری و زیر بنا وزارت تحصیلات عالی اطاق نمبر (۱۴) واقع کارته چهار تسلیم نموده و بعد از ملاحظه اسناد شرطنامه را در بدل مبلغ (۳۰۰۰ ) افغانی پول بدون بازگشت اخذ نمایند.
    جلسه داوطلبی کفتریا پوهنتون کابل بروز ۲۱ (بیست و یکم)  ساعت ۱۰:۰۰ بجه قبل از ظهر و جلسه داوطلبی کانتین پوهنحی شرعیات پوهنتون کابل بروز۲۲ (بیست و دوم) ساعت ۱۰:۰۰ بجه قبل از ظهر دایر می گردد.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها