جلسه شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی تحت ریاست شیخ الحدیث مولوی صاحب نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی با اشتراک معینان امور محصلان، مالی و اداری، رؤسای ادارات مرکزی و پوهنتون های مرکز برگزار شد.

ameen_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۸/۲۵ - ۱۲:۹
ghjkdfhk

جلسه یاد شده که با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید آغاز شد؛ سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی صحبت های شان به اعضای شورای رهبری گفت: « شما در امور کاری تان صلاحیت کامل دارید؟ تلاش نمائید تا مطابق اصول اسلامی فعالیت های خویش را انجام دهید، از کار ها نظارت و ارزیابی نمائید و مشکلات موجود در ادارات خویش را حل و سعی برای پیشرفت نمائید.»
همچنان سرپرست وزارت تحصیلات عالی اضافه نموده گفت که تمام مسئولین و کارمندان دولتی که زیر چتر وزارت تحصلات عالی کار می کنند، صورت و سیرت خویش را مطابق اصول اسلامی عیار و کار انجام نه دهند که در مغایرت با دین مبارک اسلام باشد.
سپس مطابق آجندا اعضای شورای رهبری روی شمولیت فارغان دارالعلوم ها در پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی، تقرر اعضای کادر علمی که تحصیلات شان را در خارج از کشور به اتمام رسانده اند، جذب محصلان اضافه تر از ظرفیت در شماری از نهاد های تحصیلات عالی خصوصی، سرنوشت شماری از محصلان نهاد های تحصیلات عالی خصوصی لغو شده و فارمت واحد ترانسکرپت نمرات نهاد های تحصیلات عالی دولتی و خصوصی بحث و تبادل نظر صورت گرفت که در نتیجه جهت روشن شدن بعضی از موضوعات مطرح شده کمیته های کاری موظف گردید و در مورد شمار دیگر فیصله های لازم اتخاذ شد. 
چهار شنبه 
مورخ ۲۱/۴/۱۴۴۴ هـ.ق  ۲۵/۸/۱۴۰۱ هـ.ش  ۲۰۲۲/۱۱/۱۶
دفتر مطبوعاتی وزارت تحصیلات عالی

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۴:۲۵
Background image

هئیت وزارت تحصیلات عالی از پوهنتون پروان دیدن کرد. 

 

هئیت وزارت تحصیلات عالی به رهبری دوکتور حمید الله مزمل رئیس تحقیق، تالیف و ترجمه وزارت تحصیلات عالی  
از بخش های مختلف این پوهنتون دیدار کرد. 
هئیت متذکره ضمن بررسی و اعتبار سنجی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۴:۱۸
Background image

امتحان شمولیت فاضلان در بخش افتاء و قضای جامعه ابراهیم النخعی رحمه الله اخذ گردید. 

 

از نزد ۱۸۰ تن برای شمولیت در بخش افتاء و قضای جامعه ابراهیم النخعی ولایت کندهار امتحان  اخذ شد، که به تعداد ۶۰ تن از فاضلان در این جامعه جذب خواهند شد. 

در محفلی که به این مناسبت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۴:۱
Background image

امتحان شمولیت فاضلان برای تخصص افتا و قضای جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه اخذ شد.

برای تخصص بخش افتا و قضای جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه از سوی ریاست عمومی جامعات دینی و تخصصات وزارت تحصیلات عالی و جامعه یاد شده در پوهنتون کابل امتحان اخذ شد.
در مراسم افتتاح. . .

BACK TO NEWS