رهنمود مرور برنامه‌های علمی به زبان های دری و پشتو به پوهنتون ها توزیع می گردد

Azizorayakhel.admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۶/۳۰ - ۳:۵۵
a

قرار است سند رهنمود مرور برنامه‌های علمی (رهنمود نظارت سالانه و مرور دوره‌یی برنامه‌های علمی) که در طول بیش از سه سال گذشته در نتیجۀ تلاش‌های مستمر ریاست‌های تضمین کیفیت و اعتباردهی، انکشاف برنامه‌های علمی، معاونان علمی پوهنتون‌های دولتی و برخی از پوهنتون‌ها و موسسات تحصیلات عالی خصوصی به همکاری تخنیکی پوهنتون لیستر انگلستان و حمایت مالی دفتر محترم برتش کونسل مقیم کابل تکمیل گردیده است؛ بعد از چاپ به زبان‌های دری و پشتو به پوهنتون‌ها و موسسات تحصیلات عالی جهت تطبیق توزیع گردد.

به همین منظور، پوهنمل عبدالتواب بالاکرزی معین علمی وزارت تحصیلات عالی در حالی‌که پوهندوی دکتور محمد نعیم عظیمی رئیس تضمین کیفیت و اعتباردهی و پوهاند حاجی محمد نعیمی رئیس ارزیابی اسناد بیرون مرزی نیز حضور داشتند در نشستی با خانم گل‌غتی واعظی مسوول پروگرام‌های علمی بریتش کنسل در افغانستان پیرامون چاپ و توزیع رهنمود مرور دوره‌های علمی به موسسات تحصیلات عالی با کمک مالی بریتش کنسل صحبت و تبادل نظر نمودند.

قابل ذکر است، رهنمود مذکور پس از چاپ با تدویر ورکشاپ‌های منظم در هفت زون کشور به موسسات تحصیلات عالی جهت تسهیل در روند تطبیق آن آگاهی‌دهی خواهد شد.

از آنجایی‌که وزارت تحصیلات عالی به عنوان یکی از شرکای کاری دفتر محترم برتش کونسل در بخش تحصیلات عالی طی سال‌های اخیر دست‌آوردهای مشترک مشهودی را به جامعۀ اکادمیک ارایه نموده‌ است، در این نشست روی گسترش همکاری‌های بیشتر جانبین در بخش‌های مورد نیاز به منظور تقویت بیشتر سکتور تحصیلات عالی صحبت به عمل آمد.

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۱۰
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۴۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای جامعه دینی هلمند را به . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۵
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با معاون یوناما در افغانستان و سرپرست یونسکو دیدار کرد.


دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در کنار خوش آمدید گویی به نماینده گان یاد شده، در رابطه به امور جاری وزارت تحصیلات عالی معلومات داده و گفت که ما با بودجه خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۴:۴۶
Background image

ورکشاپ سه روزه زیرعنوان (تحقیقات و نوآوری) برای معاونان علمی و تحقیقات نهاد های تحصیلی امارتی به پایان رسید.


این ورکشاپ به ابتکار ریاست تحقیق، تالیف و ترجمه وزارت تحصیلات عالی دایر شده که در آن روی چگونگی تفکیک لاحیه وظایف بین معاونان یاد شده، چگونگی تجهیز کتاب خانه و لابراتوار در نهاد های. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۵۰
Background image

ورکشاپ ۴ روزه که تحت عنوان «کمک های اولیه صحی» برای ۴۴ تن از کارمندان مرکز وزارت تحصیلات عالی دایر شده بود، امروز خاتمه یافت.


در مراسمی که به این منظور دایر شد، مولوی سلطان محمد محسن رئیس منابع بشری وزارت تحصیلات عالی  در رابطه به برنامه های ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری برای کارمندان و اهمیت همچو ورکشاپ ها. . .

BACK TO NEWS