ریاست تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی، نشستی را به هدف عرضه خدمات بهتر انترنیتی و ایجاد هماهنگی های بیشتر با ریاست انکشاف برنامه های علمی برگزار نمود.

nasir_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۴/۱۲ - ۱۱:۵۷
sgdg

ریاست تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی، نشستی را به هدف عرضه خدمات بهتر انترنیتی و ایجاد هماهنگی های بیشتر با ریاست انکشاف برنامه های علمی برگزار نمود.

ریاست تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی، مسؤلیت عرضه خدمات مرتبط به انترنت و تکنالوژی را به همه ریاست های این وزارت و پوهنتون های دولتی به عهده دارد.

انجنیر احمد ضیاء جبارخېل رئیس تکنالوژی معلوماتی گفت که، برای حل چالش ها و ایجاد هماهنگی ها میان ریاست های مرکزی این وزارت نشست های مشترک را آغاز کردیم. آقای جبارخیل اضافه نمود که ما در کنار عرضه خدمات دیگر در سال 1401 به همه ریاست های مرکز سیستم مدیریت معلوماتی MIS را ایجاد نمودیم.

همچنان، انجنیر روح الله روحانی رئیس انکشاف برنامه های علمی، روی ایجاد هماهنگی های بیشتر میان ریاست ها تأکید کرده گفت که ما برای یک هدف و یک دولت کار می کنیم و همکاری میان یک دیگر به فعالیت های ما رونق می دهد.

قابل یاد آوری است که پیش از این، ریاست تکنالوژی معلوماتی نشست های مشترک را با ریاست های مالی و حسابی، تضمین کیفیت و اعتباردهی و منابع بشری را نیز برگزار نموده بود.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۴۱
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۰:۴۱
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفترکارش با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی دیدار کرد.


در این دیدار دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی، روی جریان کار ترمیم ساختمان های پوهنتون شیخ زاید خوست که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۳:۴۸
Background image

پوهنتون کابل روز جهانی زمین  را تجلیل کرد


به مناسبت روز جهانی زمین یا  World Earth Dayمحفلی که از طرف پوهنتون کابل برگزار شده بود در آن هیئت رهبری، استادان و محصلان پوهنتون کابل اشتراک کردند.
صلاح الدین ایوبی معاون امور محصلان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

معین علمی و معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی با نماینده گان اداره ملی امتحانات به هدف چگونگی امتحانات کانکور سال ۱۴۰۳ هـ.ش نشست هماهنگی برگزار کردند.


دوکتور لطف الله خیرخواه معین علمی، مفتی محمد طاهر احمد معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی و شماری از رییسان ادارات مرکزی این وزارت با نماینده گان آمده از اداره ملی امتحانات در رابطه. . .

BACK TO NEWS