اطلاعیه بورس های ICCR کشور دوست هندوستان برای مقاطع ماستری و دکتورا

Anonymous (not verified)

Due

-

به اطلاع عموم متقاضیان بورسیه های آی سی سی آر هند که در امتحان انگلیسی اداره ملی امتحانات کامیاب شده اند رسانیده می شود که:

با توجه به مراجعه مکرر کاندیدان مبنی بر اینکه زمان کافی برای تکمیل اسناد ندارند و درخواست نموده اند تا اسناد خویش را بعد ازکامیاب شدن در امتحان سفارت تکمیل نمایند.

با توجه به این امر به منظور رسیدگی به درخواست متقاضیان با وجود آنکه در نامه رسمی سفارت محترم جمهوری هندوستان مقیم کابل مشخص ذکر گردیده است تا کاندیدان با تمام اسناد به سفارت مذکور معرفی گردند، وزارت تحصیلات عالی درخواست متقاضیان را با سفارت محترم کشور دوست هندوستان شریک نمود که خوشبختانه مورد قبول ایشان قرار گرفت.

بنابراین از تمامی 2500 کاندید موفق تقاضا می شود تا فورم ذیل را خانه پری نمایند تا وزارت تحصیلات عالی با توجه به آن کاندیدان را غرض سپری نمودن امتحان سفارت کشور دوست هندوستان به آن نهاد معرفی نموده و بعد از مشخص شدن نتیجه امتحان سفارت در راستای تکمیل اسناد شان اقدام نمایند.

از کاندیدان محترم تقاضا میشود تا فورم ضمیمه این اطلاعیه را الی ختم روز پنجشنبه به شکل کمپیوتری خانه پری و به غرفه 21 و 22 در وزارت تحصیلات عالی تسلیم نمایند و یا به ایمیل ادرس ذیل ایمیل نمایند.

Iccrmp.mohe@gmail.com

   و جهت معلومات بیشتر به شماره تلیفون :۰۲۰۲۵۰۰۳۲۴ تماس بگیرید.

برای دریافت فورم بالای لینک ذیل کلیک نمایید.

فورم

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۰:۱۵
Background image

پیام تسلیت و همدردی وزارت تحصیلات عالی!

پیام تسلیت و همدردی وزارت تحصیلات عالی!

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۰:۱۱
Background image

اطلاعيه برنامه های ماستری پوهنتون ننګرهار!

اطلاعيه برنامه های ماستری پوهنتون ننګرهار!

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۷:۱۷
Background image

اطلاعیه وزارت تحصیلات عالی در رابطه به ختم پروسه تبدیلی ها


به اطلاع تمام محصلان نهاد های تحصیلات عالی کشور رسانیده می شود که، پروسه تبدیلی محصلان نهادهای تحصیلی سال یکبار برای دو ماه (جدی و دلو) صورت می گیرد.
بناَ از تمام محصلان گرامی خواسته . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

آخرین بورسیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۲۱
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سمستر خزانی سال 2023 پوهنتون (Bahria University) کشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 984  مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای بورسیه تحصیلی پوهنتون (BU) کشور پاکستان با معافیت پرداخت هزینه در خواست پذیرش برای محصلان . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۱۵
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سال 2023 پوهنتون UTMکشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 983 مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای 100 سیت بورسیه تحصیلی پوهنتون مدیریت و تکنالوژی ( UTM) کشور پاکستان با 90 فیصد تخفیف در فیس . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۳۰ - ۱۲:۱۰
Background image

اطلاعیه بورس تحصیلی کشور اوزبیکستان درمقاطع لیسانس

کشور اوزبیکستان از اعطای بورسهای تحصیلی مرکز آموزشی اتباع افغانستان مربوط وزارت معارف و تحصیلات آن کشور واقع در منطقه ترمز برای مقطع لیسانس با شرایط ذیل خبر داده است:

اسناد مورد نیاز:
. . .