سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن شرکت در محفل فراغت ۶۳۵ تن از پوهنتون بامیان، شماری از پروژه ها را در پوهنتون یاد شده افتتاح کرد.

eshaq_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ - ۱۷:۱۹
Ifixxi

 

شیخ الحدیث مولوی ندا‌ء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی خود به ولایت بامیان، در محفل فراغت محصلان پوهنتون بامیان شرکت کرده و شماری از پروژه ها را در این پوهنتون افتتاح کرد.

در این محفل مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان، عبداللطیف نظری معین مسلکی وزارت اقتصاد، رییسان ادارات ولایتی، رهیئت رهبری پوهنتون بامیان، استادان، محصلان و خانواده های محصلان شرکت کردند.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در محفل یاد شده ضمن تبریکی به فارغان به آنان گفت که شما باید با دین، وطن و مردم خود متعهد باشید و با اخلاص به آنها خدمت گزاری کنید.

نامبرده محصلان یاد شده را متوجه مسوولیت های شان نموده گفت که کشور ما با جنگ فکری دشمنان ما رو به رو است. وی از محصلان خواست تا در برابر جنگ فکری دشمنان مبارزه کنند و دام آنان نه افتند.

همچنان سرپرست وزیر تحصیلات عالی محصلان فارغ شده را به تحصیلات فوق الیسانس ترغیب نموده و در پایان مراسم فراغت، به محصلان ممتاز تحایف اهدا کرد.

همچنین سرپرست وزارت تحصیلات عالی پس از شرکت در محفل فراغت، به همراهی مسوولان ادارات ولایتی، معین مسلکی وزارت اقتصاد و رهبری پوهنتون بامیان سنگ تهداب دیوار احاطه پوهنتون یاد شده را گذاشته و کتابخانه این پوهنتون را افتتاح کرد.

یکشنبه

مورخ: ۱۴۴۶هـ.ق، ۶ ربیع الال 

۱۴۰۳هـ.ش، ۱۸ سنبله 

۲۰۲۴م، ۸ سپتمبر

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۹ - ۱۵:۸
Background image

پوهنتون طبی کابل برای نخستین بار سمینار کاربرد هوش مصنوعی در طبابت و تحقیقات را برگزار کرد.

به هدف ارتقای ظرفیت و آشنا شدن محصلان با هوش مصنوعی سمینار آموزشی تحت عنوان «کاربرد هوش مصنوعی در طبابت و تحقیق» برای محصلان پوهنځی صحت عامه پوهنتون علوم طبی کابل از سوی دکتور اریسان که. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ - ۱۷:۱۹
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن شرکت در محفل فراغت ۶۳۵ تن از پوهنتون بامیان، شماری از پروژه ها را در پوهنتون یاد شده افتتاح کرد.

 

شیخ الحدیث مولوی ندا‌ء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی خود به ولایت بامیان، در محفل فراغت محصلان پوهنتون بامیان شرکت کرده و شماری از پروژه ها را در این پوهنتون افتتاح. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۵ - ۱۳:۲۵
Background image

ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی ورکشاپ یک روزه آشنایی با محیط کاری را برای ‍۱۹۸ تن از کارمندان اداری جدید التقرر نهاد های تحصیلی مرکزی دایر کرد.

 

در افتتاح ورکشاپ مولوی سلطان محمد محسن رییس منابع بشری وزارت تحصیلات عالی در رابطه به تشکیل و مسوولیت های این ریاست معلومات داده و از کارمندان جدید التقرر خواست تا با اخلاص به مردم. . .

BACK TO NEWS