هیئت رهبری وزارت تحصیلات عالی، رییسان ادارات مرکزی و رییسان نهاد های تحصیلی امارتی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا در دفتر کارش دیدار کردند.

ameen_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۷ - ۴:۲۳
bjlkjhjk


در دیدار یاد شده مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا به دستآورد های سیاسی و اقتصادی ا.ا.ا اشاره کرده گفت: « افغانستان در حال حاضر آزاد و مستقل است، یک نظام اسلامی در آن حاکم است و ما پیشرفت های در بخش های مختلف داریم».
همچنان نامبرده بر دایر کردن نشست های اصلاحی در نهاد های تحصیلی تاکید کرده گفت که ما مکلف هستیم تا به محصلان تاریخ واقعی افغانستان را تفهیم و اذهان شان را در برابر تبلیغات منفی روشن کنیم.
همچنان شیخ الحدیث مولوی ندا محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی گفت که افراد شایسته و متعهد را در سطح رهبری گماشته ایم و باور داریم که نظام تحصیلی را به سوی پیشرفت می برند. نامبرده از رهبری ا.ا.ا سپاس گزاری کرده که توجه خاص به وزارت تحصیلات داشته، بودجه کافی را به آن اختصاص داده و برای پیشرفت آن هر ازگاهی رهنمایی ها و هدایات لازم کرده اند.
همچنین دوکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در رابطه به محصلان، استادان، کارمندان موجود و دستآورد های عمده این وزارت معلومات ارایه کرد.
قابل یاد آوری است که در این دیدار نماینده گان رییسان نهاد های تحصیلی نیز صحبت کرده پیشنهادات و هدایات معاون سیاسی ریاست الوزرا را استماع کردند.

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۷:۲۴
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای کنفرانس روم . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۷
Background image

به اعلان سپردن یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض)


وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض) به مساحت ۱۳۰ متر مربع مربوط خویش را به شکل آفر سربسته به اعلان داوطلبی بسپارد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهان . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۶
Background image

اعلان تدارکاتی !


 پوهنتون پولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان و اجد شرایط دعوت مینماید تا درپروسه داوطللبی پروژه )۴( قلم البسه باب مورد ضرورت محصلان لیلیه برای سال ۱۴۰۳ اشتراک نموده و نقل شرطنامه مربوطه را . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۷ - ۴:۲۳
Background image

هیئت رهبری وزارت تحصیلات عالی، رییسان ادارات مرکزی و رییسان نهاد های تحصیلی امارتی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا در دفتر کارش دیدار کردند.


در دیدار یاد شده مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا به دستآورد های سیاسی و اقتصادی ا.ا.ا اشاره کرده گفت: « افغانستان در حال حاضر آزاد و مستقل است، یک نظام اسلامی در آن حاکم است و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۱۰:۵۱
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با سفیر ازبکستان مقیم کابل دیدار و روی گسترش روابط اکادمیک میان دو کشور صحبت کرد.


در این دیدار شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی، با اشاره به روابط دینی و فرهنگی میان دو کشور گفت که ازبکستان از جمله کشور های است که در بخش های مختلف به ویژه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۱۰:۲۳
Background image

سمینار یک روزه  در رابطه به هماهنگی و رهبری برای رئیسان نهاد های تحصیلی امارتی از طرف وزارت تحصیلات عالی دایر شد.

در این سمینار شیخ عبدالمالک نیازی معاون امور محصلان پوهنتون اسلامی بین المللی افغان راجع به رهبری و مدیریت، عبدالباری خپلواک رئیس مالی و حسابی وزارت تحصیلات عالی راجع به چگونگی کود های. . .

BACK TO NEWS