اطلاعیه کمیسیون تبدیلی های وزارت تحصیلات عالی

Anonymous (not verified)

تمام متقاضیان تبدیلی های دوره لیسانس درپوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی دولتی و خصوصی به نکات ذیل توجه نمایند.

1-طبق لایحه تبدیلی ها زمان معین تبدیلی ها صرف ماه های جدی ودلو می باشد.

2- جهت طی مراحل تبدیلی به عریضه نبوده و محصلان فورم مشخص تبدیلی ها را ازپوهنتون های مربوطه دولتی و یا از ریاست امور محصلان خصوصی برای پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی خصوصی دریافت نمایند.

3-تبدیلی ازیک رشته به رشته دیگر در عین پوهنتون و یا از یک پوهنتون به پوهنتون دیگر مجاز نمی باشد.

4- تبدیلی محصلان ذکور صرف از برنامه های روزانه به شبانه و یا از شبانه به شبانه در صورت موافقه پوهنتون ها در عین رشته صورت میگیرد.

5-تبدیلی محصلان اناث از یک ولایت به ولایت دیگر در صورت تکمیل نمره معیاری کانکور همان سال و موافقه پوهنتون ها طی مراحل میگردد.

6- تبدیلی محصلان اناث به مرکز و یا ولایات که نمره معیاری کانکور همان سال را تکمیل ننموده باشد برویت نکاح خط شرعی و یا تبدیلی متکفل فامیل آن به رویت اسناد معتبرتبدیلی به امضای شخص اول آن اداره بعدازموافقه پوهنتون های مربوطه طی مراحل میگردد.

7- تبدیلی از پوهنتون های مرکز به ولایات در صورت موافقه پوهنتون ها مجاز می باشد.

8-سپری نمودن یک سمستر تحصیلی، یا اخذ تاجیل و داشتن حق ادامه تحصیل از شرایط تبدیلی از یک پوهنتون به پوهنتون دیگر می باشد.

۹-موافقه تبدیلی ها از صلاحیت پوهنتون ها ی مربوطه می باشد. محصلانجهت اخذ موافقه پوهنتون به وزارت تحصیلات عالی مراجعه ننمایند.

۱۰-در مورد محصلان معلول و یا مریض های صعب العلاج بعداز ارائه تقدیق معتبر، کمیسیون تبدیلی ها تصمیم اتخاذ مینمایند.

۱۱- تبدیلی محصلان از پوهنتون های خصوصی به دولتی مجاز نمی باشد.

۱۲- تبدیلی محصلان از پوهنتون های دولتی به خصوصی طبق لایحه تبدیلی ها طی مراحل میگردد. از تمام متقاضیان تبدیلی ها احتراما تقاضاَ میگردد تا جهت تبدیلی های که در مغایرت با موارد فوق و لایحه تبدیلی ها باشد به ادارات وزارت تحصیلات عالی مراجعه ننمایند.

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۷:۲۴
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای کنفرانس روم . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۷
Background image

به اعلان سپردن یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض)


وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض) به مساحت ۱۳۰ متر مربع مربوط خویش را به شکل آفر سربسته به اعلان داوطلبی بسپارد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهان . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۶
Background image

اعلان تدارکاتی !


 پوهنتون پولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان و اجد شرایط دعوت مینماید تا درپروسه داوطللبی پروژه )۴( قلم البسه باب مورد ضرورت محصلان لیلیه برای سال ۱۴۰۳ اشتراک نموده و نقل شرطنامه مربوطه را . . .

بازگشت به اطلاعیه ها