به منظور آشنایی کارمندان وزارت تحصیلات عالی با کار شیوه ارزیابی اجراات سالانه، ورکشاپ سه روزه از سوی اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی در تالار کنفرانس های این وزارت دایر شد.

eshaq_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۹:۳
rtdfddgsdfsa

در آغاز ورکشاپ یاد شده مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی پیرامون ارزش علم صحبت نموده گفت که در هر مرحله زندگی انسان به کسب علم نیاز دارد. موصوف همچنان از کارمندان وزارت تحصیلات عالی خواست تا از فرصت مهیا شده استفاده اعظمی نمایند.
سپس ویس الدین ویس معاون حقوقی اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی در مورد موضوعات ورکشاپ معلومات داده گفت که در این ورکشاپ پیرامون لایحه وظایف کارمندان، صلاحیت ها، مسئولیت ها، تهیه پلان کاری، گزارش کاری و ارزیابی سالانه به آنان معلومات داده می شود. 
وی اضافه نموده گفت که قرار است این ورکشاپ ها در سایر وزارت خانه های کشور نیز راه اندازی گردد. 
به گفته برگزار کنندگان ورکشاپ قرار است این ورکشاپ دو روز دیگر نیز ادامه داشته باشد.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۴۱
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی های . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۳:۴۸
Background image

پوهنتون کابل روز جهانی زمین  را تجلیل کرد


به مناسبت روز جهانی زمین یا  World Earth Dayمحفلی که از طرف پوهنتون کابل برگزار شده بود در آن هیئت رهبری، استادان و محصلان پوهنتون کابل اشتراک کردند.
صلاح الدین ایوبی معاون امور محصلان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

معین علمی و معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی با نماینده گان اداره ملی امتحانات به هدف چگونگی امتحانات کانکور سال ۱۴۰۳ هـ.ش نشست هماهنگی برگزار کردند.


دوکتور لطف الله خیرخواه معین علمی، مفتی محمد طاهر احمد معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی و شماری از رییسان ادارات مرکزی این وزارت با نماینده گان آمده از اداره ملی امتحانات در رابطه. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۲۸
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی طرح پیشنهادی ایجاد کنفرانس علمی - تحقیقی برای تضمین کیفیت را از نماینده گان پوهنتون خصوصی جامی استماع کرد.


عتیق الله رحیمی معاون علمی پوهنتون خصوصی جامی در حال که رییس تحقیق، تالیف و ترجمه، رییس تضمین کیفیت و اعتبار دهی و مشاور معینیت علمی نیز حضور داشتند، طرح پیشنهادی از سوی این پوهنتون در. . .

BACK TO NEWS