جلسه ی شورای معینیت علمی وزارت تحصیلات عالی به رهبری دوکتور لطف الله خیر خواه، معین علمی این وزارت دایر شد.

ameen_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۶ - ۶:۳۶
sdfhkjdsfkjsd


در آغاز جلسه معین علمی وزارت تحصیلات عالی به هدف بهبود و سریع سازی امور علمی، به مسوولان مربوط هدایت داده و به آنان پیشنهادات لازم را داد.
در ادامه مرور کوتاه روی فیصله های نشست قبلی صورت گرفته و راپور فعالیت های انجام شده استماع گردید.
سپس طبق اجندا، اعضای شورا در رابطه به موضوعاتی چون؛ ترفیعات یک تعداد استادان نهاد های تحصیلی امارتی، تقرر مجدد، تالیفات علمی، برنامه های ماستری و دوکتورای استادان در بیرون از کشور، تضمین کیفیت و در مورد انکشاف برنامه های علمی بحث های همه جانبه نمودند همچنان در این موارد تصامیم اتخاذ کردند.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۴۰
Background image

پوهنتون پولی تخنیک کابل ۷۵۹ تن انجنیر را به سطح ماستری و لیسانس فارغ و برای خدمتگزاری تقدیم جامعه کرد. 

در مراسمی که به این مناسبت در پوهنتون پولی تخنیک کابل با اشتراک مقامات عالی رتبه ا.ا.ا برگزار شد، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء صحبت نموده گفت که ا.ا.ا در بخش های مختلف به. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۳:۵۴
Background image

شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی به رهبری شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست این وزارت دایر شد. 

 

در آغاز  سرپرست وزارت تحصیلات عالی اعضای شورای رهبری را متوجه کارهای شان نموده و از آنان خواست بااستفاده از تجربه های سال گذشته در کار و فعالیت های امسال شان بهبود، قاطعیت و شفافیت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۳
Background image

ورکشاپ آموزشی که تحت عنوان (طی مراحل توامیت های علمی و تشریفات دیپلوماتیک) برای کارمندان ریاست ارتباط خارجه و تنظیم بورس های این وزارت دایر شده بود، موفقانه خاتمه یافت.


این ورکشاپ که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی دایر شد، هدف از آن ارتقای ظرفیت کارمندان یاد شده در مورد چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی و آگاهی از مبانی تشریفات دیپلوماتیک. . .

BACK TO NEWS