معین امور محصیلان وزارت تحصیلات عالی دفاتر کاری ریاست امور محصیلان دولتی را بررسی کرد

baqir_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۷
ل

پوهندوی سید فرهاد شهیدزاده معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی از دفاتر کاری و شیوه عرضه خدمات کارمندان اداری ریاست‌ امور محصلان دولتی و ارزیابی و معادلت سازی اسناد خارج مرز نظارت و بررسی کرد.

در حالی که پوهنوال محمد شریف امین رئیس امور محصلان دولتی، صبغت الله سایق آمر عمومی دفاتر پذیرش نیز حضور داشتند، معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی از دفاتر کاری، روند تحویل گیری و تحویل دهی اسناد با ملاحظۀ تاریخ وارده و صادره، مدت زمان اجراآت و فاصلۀ زمانی طی مراحل اسناد ظرف روزهای کاری نظارت و بررسی کرد.

پوهندوی سید فرهاد شهیدزاده در عین حال، نقطه نظرات، ملاحظات و پیشنهادات مراجعین را نیز استماع نموده و به آنان اطمینان داد که برای بهبود فضای کار در بخش امور محصلان، برنامه های روی دست است که تا بر پایۀ آن پاسخ‌گوی، سرعت و شفافیت در زمینه اجراآت کاری در مدت زمان متناسب با حجم کار بیشتر از پیش شود.

معین امور محصلان پس از بررسی شیوه اجراآت و فرایند امور اداری و رسیدگی به مشکلات مراجعین، طی نشست جداگانه با شماری از مسوولان بخش امور محصلان به منظور بهبود امور کاری و رسیدگی به کار های مراجعین، نظم، سرعت، شفافیت و پاسخگویی در زمینۀ اجراآت کاری صحبت کرد و هدایت داد تا با آسیب شناسی از فرایند امور اداری، یک طرح جامع برای بهبود کار در راستای طی مراحل اسناد تحصیلی، تصدیق و تأیید مکتوب های فراغت محصلان و پاسخ استعلام های ادارات ذیربط، با درنظر داشت آمار، جدول و سنجش حجم کار به دفتر معینیت امور محصلان ارایه دهند، تا در جلسات شورای رهبری و شورای معینیت امور محصلان به هدف زمان‌بندی و ایجاد سهولت های کاری در روند عرضه خدمات معیاری، روی آن بحث صورت بگیرد.

با ملاحظۀ تاریخ وارده و صادره اسناد و مکاتیب ریاست امور محصلان، دیده می شود که به صورت میان‌گین روزانه بیش از 300 اسناد به بخش امور محصلان دولتی وزارت تحصیلات عالی وارد می شود که کارِ بیش از 60  درصد آن طی همان روز اجرا و بقیه تا ساعت دُو  پس از چاشت روز بعد تحویل داده می شود.

  پوهنوال محمد شریف رئیس امور محصلان دولتی گفت که ریاست امور محصلان دولتی یکی از ادارات پر ازدحام وزارت تحصیلات عالی است که به گفته وی با داشتن 30 تن کارمند، روزانه به صورت میان‌گین 300 اسناد مراجعان را طی مراحل و سپس تحویل می دهند.

 پوهنوال محمد شریف افزود که نسبت به گذشته سرعت و کیفیت کار در این ریاست بالاترشده و همواره تلاش می شود تا مسیر طی مراحل اسناد کوتاه تر و سهولت های بیشتر از پیش در این بخش ایجاد گردد.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۷/۷ - ۷:۱
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

 

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل وسوم اصول تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود شفاخانه تدریسی علی آباد در نظر دارد، قرارداد پروژه قرطاسیه باب و مواد تنظیفاتی  خویش را به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۵ - ۶:۲۰
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود ، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد ، پروژه تهیه و تدارک وسایل ، تکنالوژی برای موسسه تحصیلات عالی . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۹:۵۴
Background image

اعلان تدارکاتی

موضوع: اعلان پروژه تهیه و تدارک ۱۲ قلم سامان آلات طبی مورد نیاز ریاست شفاخانه تدریسی میوند برای سال ۱۴۰۳

ریاست شفاخانه تدریسی میوند از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می‌نماید تا در . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۵:۵۹
Background image

کلستر دور اول بازنگری و انکشاف نصاب تحصیلی تعداد از دیپارتمنت های پوهنځی تعلیم و تربیه نهاد های تحصیلی کشور پایان یافت.

کلستر پنج روزه انکشاف و بازنگری نصاب تحصیلی بخش های تاریخ، جغرافیه، جامعه شناسی، تربیت بدنی و حفاظت از محیط زیست پوهنځی تعلیم و تربیه نهاد های تحصیلی کشور به پایان رسید. 

در برنامه ختم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۵:۴۹
Background image

د هېواد د تحصیلي بنسټونو د ښوونې او رزونې یو شمېر پوهنځیو د تحصیلي نصاب د بیاکتنې او پراختیا لومړی پړاو کلسټر په بریالي ډول پای ته ورسېد.

 

د تحصیلي بنسټونو د ښوونې او روزنې برخې د تاریخ، جغرافیې، ټولنپوهنې، بدني روزنې او چاپېریال ساتنې څانګو د تحصیلي نصاب د بیاکتنې او پراختیا پنځه ورځنی کلسټر په اختتامیه غونډې سره پای. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱ - ۱:۱۴
Background image

به ارزش ۲۸ میلیون افغانی شفاخانه تدریسی پوهنتون هرات پس از بازسازی و تجهیز، باحضورداشت معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی افتتاح و به بهره برداری سپرده شد. 

 

در مراسم که به این مناسبت با حضورداشت والی هرات، هیئت رهبری پوهنتون هرات، رؤسای ادارات امارتی، رؤسای نهاد های تحصیلی و متنفذین محل برگزار گردید، مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و. . .

BACK TO NEWS