معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با مشاور فرهنگی سفارت ترکیه و هیئت همراه شان دیدار و روی تقویت روابط علمی و فرهنگی میان دو کشور صحبت نمودند.

ameen_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱/۱۰ - ۱۰:۵۱
sdffdsfdsf

در این دیدار دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در حالیکه رئیس ارتباط خارجه و تنظیم بورسهای این وزارت، رئیس بنیاد معارف ترکیه در افغانستان و رئیس انستیتوت یونس امره در پوهنتون کابل نیز حضورداشتند، کشور ترکیه را از جمله کشور های عنوان کرده که در هر گونه شرایط در کنار مردم افغانستان قرار داشته و در عرصه های مختلف مردم افغانستان را کمک نموده است.
معین علمی وزارت تحصیلات عالی در ادامه گفت که ا.ا.ا در راستای تقویت و توسعه تعلیم و تحصیل جوانان کشور در چوکات شرعیت اسلامی متعهد بوده و در این راستا تلاش های مستمر در سطوح مختلف جریان دارد .
آقای خیرخواه همچنان ضمن تشکری از همکاری ها و کمک های مردم و کشور ترکیه در عرصه های مختلف به ویژه تحصیلات عالی، از مشاور فرهنگی سفارت ترکیه در کابل خواست که در قسمت ارتقای ظرفیت اساتید نهاد های تحصیلی، بورسیه های تحصیلی به جوانان و تقویت روابط فرهنگی میان دو کشور همکاری های شان را بیشتر نمایند.
در مقابل جنگیز آی دمیر مشاور فرهنگی سفارت ترکیه در افغانستان پیرامون فعالیت های تعلیمی و تحصیلی کشور ترکیه در افغانستان معلومات همه جانبه ارایه نموده، روی از سرگیری کار کمیسیون مشترک میان وزارت تحصیلات عالی و بخش تحصیلی سفارت ترکیه در کابل تاکید کرد.
وی همچنان گفت که خواست های وزارت تحصیلات عالی افغانستان را در مورد برنامه های ارتقای ظرفیت استادان و سکالرشپ ها، با مسئولان مربوطه کشور  شریک خواهد ساخت.
در این دیدار علی کاراگوز رئیس بنیاد معارف ترکیه در افغانستان در مورد چگونگی فعالیت ها و مشکلات مکاتب افغان ترک و حسین گونگور مسئول انستیتوت یونس امره در پوهنتون کابل پیرامون فعالیت ها و چالش های این انستیتوت صحبت نموده خواستار همکاری معین علمی وزارت تحصیلات عالی در زمینه شدند که از جانب وی وعده همکاری داده شد.

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۱۰
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۴۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای جامعه دینی هلمند را به . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۵
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با معاون یوناما در افغانستان و سرپرست یونسکو دیدار کرد.


دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در کنار خوش آمدید گویی به نماینده گان یاد شده، در رابطه به امور جاری وزارت تحصیلات عالی معلومات داده و گفت که ما با بودجه خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۴:۴۶
Background image

ورکشاپ سه روزه زیرعنوان (تحقیقات و نوآوری) برای معاونان علمی و تحقیقات نهاد های تحصیلی امارتی به پایان رسید.


این ورکشاپ به ابتکار ریاست تحقیق، تالیف و ترجمه وزارت تحصیلات عالی دایر شده که در آن روی چگونگی تفکیک لاحیه وظایف بین معاونان یاد شده، چگونگی تجهیز کتاب خانه و لابراتوار در نهاد های. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۵۰
Background image

ورکشاپ ۴ روزه که تحت عنوان «کمک های اولیه صحی» برای ۴۴ تن از کارمندان مرکز وزارت تحصیلات عالی دایر شده بود، امروز خاتمه یافت.


در مراسمی که به این منظور دایر شد، مولوی سلطان محمد محسن رئیس منابع بشری وزارت تحصیلات عالی  در رابطه به برنامه های ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری برای کارمندان و اهمیت همچو ورکشاپ ها. . .

BACK TO NEWS