وزیر تحصیلات عالی یک تن از محصلان افغان مقیم ایران را تحسین کرد

baqir_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۳ - ۱۱:۹
g

یک تن از محصلان افغان مقیم ایران که مقام نخست را در المپیاد علمی میان 12 پوهنتون آن کشور کسب نموده است امروز از سوی وزیر تحصیلات عالی مورد تحسین قرار گرفت.

این محصل محمد مسیح نام داشته و توانسته است در میان 1677 محصل اشتراک کننده در این المپیاد در رشته ریاضی قهرمان شود.

دکتور عباس بصیر وزیر تحصیلات در صحبتی که با این جوان از طریق آنلاین داشت موفقیت وی را برای خودش و خانواده وی تبریک گفته آنرا افتخاری به جامعه ای افغانستان خواند.

وزیر تحصیلات عالی گفت که این موفقیت می تواند منحیث یک الگو به تمام افغان های مهاجر در کشور های خارج باشد و این پیام را ارایه دهد که جوانان افغان با اراده و تلاش می توانند در کنار همه مشکلات دیار مهاجرت به چنین موفقیت های نیز نایل گردند.

دکتور عباس بصیر از مقامات جمهوری اسلامی ایران که زمینه تحصیل را برای محمد مسیح و صد ها جوان افغان فراهم نموده اند نیز تشکر کرد.

وی گفت که وزارت تحصیلات عالی در تلاش ایجاد یک مکانیزم حمایتی برای استعداد های خلاق در حوزه تحصیلات عالی بوده و همچو جوانان را تحت این چتر قرار خواهند داد.

در مقابل محمد مسیح جوان یاد شده و یک تن از اعضای فامیل موصوف از توجه و تقدیر وزیر تحصیلات عالی تشکر نموده این اقدام شان را مایه افتخار و قوت انگیزه پیشرفت و موفقیت های بیشتر برای شان خواندند.

در اخیر سپاسنامه تهیه شده از طرف وزارت تحصیلات عالی به یک تن از اعضای خانواده موصوف تسلیم داده شد.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۴۱
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۰:۴۱
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفترکارش با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی دیدار کرد.


در این دیدار دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی، روی جریان کار ترمیم ساختمان های پوهنتون شیخ زاید خوست که. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۳:۴۸
Background image

پوهنتون کابل روز جهانی زمین  را تجلیل کرد


به مناسبت روز جهانی زمین یا  World Earth Dayمحفلی که از طرف پوهنتون کابل برگزار شده بود در آن هیئت رهبری، استادان و محصلان پوهنتون کابل اشتراک کردند.
صلاح الدین ایوبی معاون امور محصلان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

معین علمی و معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی با نماینده گان اداره ملی امتحانات به هدف چگونگی امتحانات کانکور سال ۱۴۰۳ هـ.ش نشست هماهنگی برگزار کردند.


دوکتور لطف الله خیرخواه معین علمی، مفتی محمد طاهر احمد معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی و شماری از رییسان ادارات مرکزی این وزارت با نماینده گان آمده از اداره ملی امتحانات در رابطه. . .

BACK TO NEWS