اطلاعیه بورسیه تحصیلی 2023- 2024 کشور فدراتیف روسیه درمقاطع لیسانس، ماستری ودوکتورا

nasir_admin

Due

-

 سفارت فدراسیون روسیه در افغانستان به منظور کمک در بخش تعلیم و تربیه کادر های ملی، به تعداد 500 سیت بورسیه تحصیلی را در مقاطع تحصیلی لیسانس، ماستری و دوکتورا ، جهت پذیرش جوانان افغان برای تحصیل در مؤسسات تحصیلی روسیه طبق برنامه های تحصیلات عالی و تحصیلات فوق ا لعاده برای سال تحصیلی 2023-2024 برای افغانستان اختصاص داده است.
شرایط بورسیه:
1-    داشتن پاسپورت که حد اقل هنگام داخل شدن  به کشور روسیه یک ونیم سال مدت اعتبار داشته باشد.
2-    پرداخت مصارف از قبیل( ترانسپورتی الی محل تحصیل، بمیه صحی، مصارف غذا ، بود و باش) بدوش نامزدان بورسیه می باشد.
3-    حسب قوانین نافذه روسیه، مدد معاش برای محصلین خارجی در دوران تحصیل پرداخت می گردد و همچنان امکانات زنده گی در لیلیه های موسسات تحصیلی طبق شرایط معینه برای اتباع روسیه برای آنها نیز فراهم می شود.
علاقه مندان واجد شرایط بورسیه فوق الذکر می توانند الی تاریخ 30 نوامبر سال جاری میلادی در سایت education-in-russia.com) ) ثبت نام نمایند، معلومات مبنی برلست اسناد مورد ضرورت و شرایط خانه پری اسناد، بشمول رهنمود قدم به قدم برای ثبت نام و راجستر در این سایت قابل در یافت می باشد.
کاندیدان واجد شرایط بعد از خانه پری وتکمیل اسناد لازم جهت ثبت نام به ریاست ارتباط خارجه وزارت تحصیلات عالی مراجعه فرمایند. 
قابل ذکر است که انتخاب نهایی محصلین خارجی از سوی وزارت تحصیلات و علوم روسیه با شرکت موسسات تحصیلات عالی آن کشور صورت می گیرد.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

آخرین بورسیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۲۱
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سمستر خزانی سال 2023 پوهنتون (Bahria University) کشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 984  مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای بورسیه تحصیلی پوهنتون (BU) کشور پاکستان با معافیت پرداخت هزینه در خواست پذیرش برای محصلان . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۱۵
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سال 2023 پوهنتون UTMکشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 983 مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای 100 سیت بورسیه تحصیلی پوهنتون مدیریت و تکنالوژی ( UTM) کشور پاکستان با 90 فیصد تخفیف در فیس . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۳۰ - ۱۲:۱۰
Background image

اطلاعیه بورس تحصیلی کشور اوزبیکستان درمقاطع لیسانس

کشور اوزبیکستان از اعطای بورسهای تحصیلی مرکز آموزشی اتباع افغانستان مربوط وزارت معارف و تحصیلات آن کشور واقع در منطقه ترمز برای مقطع لیسانس با شرایط ذیل خبر داده است:

اسناد مورد نیاز:
. . .