اطلاعیه بورس های تحصیلی پوهنتون لفلی LPU کشور هند در مقاطع لیسانس و ماستری

baqir_admin
ل

Due

-

پوهنتون لفلی پروفیشنل واقع ایالت پنجاب هند (LPU- Lovely Professional University, Punjab) پوهنتون  LPU با داشتن بیش از 35000 محصل (که بیش از 3000 تن آن محصلان خارجی می باشند) و 35000 استاد/کدر علمی به عنوان بزرگترین پوهنتون کشور هندوستان در عرصه علم، تحقیق و نوآوری فعالیت دارد. پوهنتون LPU امسال از طرف وزارت آموزش جمهوری هند به برنامه معتبر  (SII- Study In India) دولت هندوستان انتخاب شده و اذعان داشته که این فرصت خوب برای محصلان و جوانان افغان که علاقه مند تحصیل (با بورسیه 100 فیصد رایگان) در مقاطع لیسانس و ماستری در آن پوهنتون می باشند. پوهنتون متذکره با ارسال لست رشته های تحصیلی و رهنمود ثبت نام به بورسیه های (SII) خواهان اطلاع رسانی و انعکاس گسترده تر این برنامه را از طریق پوهنتون ها و نهاد های تحصیلی و تعلیمی ج.ا.ا نموده است. مسوولان پوهنتون LPU در نظر دارد تا در سال تحصیلی 2021-2022 حدود 800 الی 1000 سیت بورسیه (100% رایگان و یا مختلط را مبتنی بر شایستگی متقاضی بورسیه و نظر به رشته های تحصیلی پوهنتون را از طریق برنامه (SII) وزارت آموزش هند به محصلان و جوانان کشور های مختلف جهان توزیع و اعطا نماید.

شایان ذکر است اینکه:  برنامه (SII-Study In India) از جانب وزارت آموزش جمهوری هند در سال 2019 به منظور تسهیل فرصت های تحصیلی رایگان و بهتر به اتباع کشور های خارجی و همچنان بین المللی سازی پوهنتون های معتبر هندوستان به راه انداخته شده بود که سالانه 2500 بورسیه 100 فیصد که مصارف آن از جانب وزارت آموزش هند پوشش می گردد و صد ها سیت بورسیه مختلط برای محصلان خارجی ( به حمایه بودجوی پوهنتون های معتبر جمهوری هند) از طریق این برنامه معرفی و توزیع می گردد.

 مسوولیت مدیریت و تطبیق برنامه (SII-Study- In India) را تصدی دولتی ایدسیل (Edcil-Education Consultants India Limited) کشور هندوستان به عهده دارد، ثبت نام و راجستریشن به این بورسیه ها از طریق پورتال (SII) وزارت آموزش جمهوری هند به صورت آنلاین صورت می گیرد که آخرین مهلت برای ثبت نام به این بورسیه های تاریخ 15 جون2021 تعیین گردیده است. معلومات، شرایط و لست رشته های پوهنتون مذکور در قید(5) ورق به ضمیمه اطلاعیه هذا قابل دریافت است.

برای دریافت معلومات و لست رشته ها روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۷:۲۴
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای کنفرانس روم . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۷
Background image

به اعلان سپردن یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض)


وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض) به مساحت ۱۳۰ متر مربع مربوط خویش را به شکل آفر سربسته به اعلان داوطلبی بسپارد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهان . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۶
Background image

اعلان تدارکاتی !


 پوهنتون پولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان و اجد شرایط دعوت مینماید تا درپروسه داوطللبی پروژه )۴( قلم البسه باب مورد ضرورت محصلان لیلیه برای سال ۱۴۰۳ اشتراک نموده و نقل شرطنامه مربوطه را . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

آخرین بورسیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۲۱
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سمستر خزانی سال 2023 پوهنتون (Bahria University) کشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 984  مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای بورسیه تحصیلی پوهنتون (BU) کشور پاکستان با معافیت پرداخت هزینه در خواست پذیرش برای محصلان . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۱۵
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سال 2023 پوهنتون UTMکشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 983 مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای 100 سیت بورسیه تحصیلی پوهنتون مدیریت و تکنالوژی ( UTM) کشور پاکستان با 90 فیصد تخفیف در فیس . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۳۰ - ۱۲:۱۰
Background image

اطلاعیه بورس تحصیلی کشور اوزبیکستان درمقاطع لیسانس

کشور اوزبیکستان از اعطای بورسهای تحصیلی مرکز آموزشی اتباع افغانستان مربوط وزارت معارف و تحصیلات آن کشور واقع در منطقه ترمز برای مقطع لیسانس با شرایط ذیل خبر داده است:

اسناد مورد نیاز:
. . .