هیئت اداره امور ضمن نظارت و ارزیابی از روند کاری و مصوبه های وزارت تحصیلات عالی، از فعالیت های این وزارت قدردانی نمود

eshaq_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۷/۳ - ۱۰:۱۰
rtyrtt

الحاج مولوی عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی از آمدن هیئت اداره امور به این وزارت ابراز خورسندی نموده در مورد تطبیق مصوبه های گذشته معلومات داد.
از طرف دیگر، محمدا گل کوچی رییس هیئت مذکور فعالیت های وزارت تحصیلات عالی را ستوده گفت:"نظارت و ارزیابی امور ادارات یک اصل است و از این طریق می توانیم کار های مهم را اجرا و برای مشکلات موجود راه های حل پیدا نماییم. به همین منظور مصوبه ها و فعالیت های وزارت تحصیلات عالی مورد نظارت قرارگرفت که این وزارت فعالیت های چشمگیر در این مورد انجام داده است."
در نشستی با هیئت اداره امور، مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری، عرفان الله عباد رئیس دفتر مقام وزارت، مفتی رضوان الله منیب رئیس پلان و پالیسی، استاد شاکر وحیدی رئیس تضمین کیفیت و اعتباردهی و مفتی عبدالرؤف فراهی رئیس نصاب تحصیلی وزارت تحصیلات عالی نیز شرکت داشتند.
در پایان این نشست، جهت هماهنگی و ایجاد سهولت های کاری بیشتر یک کمیته مشترک میان وزارت تحصیلات عالی و اداره امور تشکیل گردیده و نشست با دعای خیر و فلاح کشور خاتمه یافت.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۷:۱۰
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه  ترمیمات و رنگمالی انتظار گاه تالار مقر وزارت . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۲ - ۷:۱۱
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل وسوم اصول تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود پوهنتون پولی تخنیک در نظر دارد، قرارداد ترمیم شبکه آبرسانی آب آشامیدنی  پوهنتون پولی تخنیک کابل را . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۲ - ۷:۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل وسوم اصول تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود پوهنتون پولی تخنیک در نظر دارد، قرارداد پروژه یازده قلم اجناس مورد ضرورت شعبات اداری و تدریسی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۸ - ۱۶:۵۳
Background image

تفاهمنامه همکاری های مشترک میان پوهنتون کابل و ریاست کتابخانه عامه امضاء شد.

تفاهمنامه یاد شده که میان پوهنتون کابل و ریاست کتابخانه های عامه وزارت اطلاعات و فرهنگ امضاء شد، هدف از آن ترویج فرهنگ مطالعه، غنی سازی کتابخانه از طریق تحقیقات و مقالات جدید، ایجاد. . .

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۸ - ۱۵:۵۴
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن دیدار از پوهنتون شیخ زاید خوست ، در یک اجتماع بزرگ دراین پوهنتون سخنرانی نمود.

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی به پوهنتون شیخ زاید، طی نشستی که در آن والی ولایت خوست، مولوی محمد نبی عمری معین وزارت امور داخله، اعضای شورای. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۲:۵
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در سفر به ولایت کاپیسا چندین پروژه را در پوهنتون البیرونی افتتاح و به بهره برداری سپرد.

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی در سفر به ولایت کاپیسا طی نشستی که در آن والی ولایت کاپیسا، هیئت رهبری پوهنتون البیرونی، استادان، محصلان، رئیس شورای علماء، قو. . .

BACK TO NEWS