سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن دیدار از پوهنتون شیخ زاید خوست ، در یک اجتماع بزرگ دراین پوهنتون سخنرانی نمود.

eshaq_admin
شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۸ - ۱۵:۵۴
Hsjkskkmdkkdkejndn

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی به پوهنتون شیخ زاید، طی نشستی که در آن والی ولایت خوست، مولوی محمد نبی عمری معین وزارت امور داخله، اعضای شورای علماء، شیوخ کرام مدرسه جهادی، هیئت رهبری پوهنتون، استادان، محصلان و کارمندان اداری پوهنتون متذکره حضور داشتند صحبت کرد.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی صحبت های خویش بیان داشت که وزارت تحصیلات عالی متهد به ارایه خدمت برای ملت و کشور است و دراین راستا به کار و تلاش های زیاد نیاز است.

موصوف همچنان اضافه نموده گفت:« یک کشور زمانی ترقی وپیشرفت میکند که در آن داکتران متخصص و متعهد، انجینران، ساینس دانان و متخصصین سایر بخش های زیاد شود، چون اینها در پیشرفت و انکشاف کشور در هربخش نقش اساسی را ایفا میکنند».

محترم ندیم همچنان بیان داشت: 《 کوشش کنید افکارتان را در پرتو شرعیت اسلامی بسازید، چون حضور فزیکی دشمن خو فعلا نیست اما مفکوره اشغال هنوز هم ادامه دارد. بسیاری از مردم با استفاده از نام  اسلام مسلمان را تخریب می کنند و کوشش دارند که اتحاد و اتفاق ما را ازبین ببرند از این گونه افراد خود و جامعه تان را دور نگهدارید. 

استادان باید نقش مهم را در مفکوره دهی محصلان ادا نمایند》. 

سرپرست وزارت تحصیلات عالی از استادان و محصلان پوهنتون شیخ زاید خواست که متوجه جنگ فکری دشمنان باشید و نیازمندی های کشور تان را از طریق علم و تحصیل تان برآورده سازید. 

موصوف خطاب به محصلان افزود : 《 من از شما حمایت نظام را نمیخواهم بلکه خدمت به وطن در چوکات شرعیت را میخواهم بناا در بخش مسلک تان به وطن کار کنید》. 

همچنان مولوی عبدالقیوم روحانی والی ولایت خوست صحبت کرده بیان داشت که، رسیدن به کمال به این معنی است که ما برعلاوه آموزش علوم عصری نظر به ضرورت علوم دینی را هم بیاموزیم.

سپس شیخ الحدیث مسلمین راشید رئیس پوهنتون خوست ضمن خوش آمدید به سرپرست وزیرتحصیلات عالی در رابطه به پوهنتون متذکره معلومات ارایه کرد.

مورخ شنبه:

۱۶ ربیع الثانی ۱۴۴۶ هــ.ق

۲۸ میزان ۱۴۰۳ هــ.ش

۱۹ اکتوبر ۲۰۲۴م

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۷:۱۰
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه  ترمیمات و رنگمالی انتظار گاه تالار مقر وزارت . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۲ - ۷:۱۱
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل وسوم اصول تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود پوهنتون پولی تخنیک در نظر دارد، قرارداد ترمیم شبکه آبرسانی آب آشامیدنی  پوهنتون پولی تخنیک کابل را . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۲ - ۷:۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل وسوم اصول تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود پوهنتون پولی تخنیک در نظر دارد، قرارداد پروژه یازده قلم اجناس مورد ضرورت شعبات اداری و تدریسی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۸ - ۱۶:۵۳
Background image

تفاهمنامه همکاری های مشترک میان پوهنتون کابل و ریاست کتابخانه عامه امضاء شد.

تفاهمنامه یاد شده که میان پوهنتون کابل و ریاست کتابخانه های عامه وزارت اطلاعات و فرهنگ امضاء شد، هدف از آن ترویج فرهنگ مطالعه، غنی سازی کتابخانه از طریق تحقیقات و مقالات جدید، ایجاد. . .

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۸ - ۱۵:۵۴
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن دیدار از پوهنتون شیخ زاید خوست ، در یک اجتماع بزرگ دراین پوهنتون سخنرانی نمود.

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی به پوهنتون شیخ زاید، طی نشستی که در آن والی ولایت خوست، مولوی محمد نبی عمری معین وزارت امور داخله، اعضای شورای. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۲:۵
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در سفر به ولایت کاپیسا چندین پروژه را در پوهنتون البیرونی افتتاح و به بهره برداری سپرد.

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی در سفر به ولایت کاپیسا طی نشستی که در آن والی ولایت کاپیسا، هیئت رهبری پوهنتون البیرونی، استادان، محصلان، رئیس شورای علماء، قو. . .

BACK TO NEWS