نخستین جلسه برنامه عمل ملی 2، مشارکت دولتداری باز افغانستان(OGP) تحت ریاست معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی دایر گردید

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۴:۴۶
g

این جلسه به هدف بازنگری و انکشاف 30 نصاب تعلیمی و تحصیلی در مطابقت با نیاز بازار کار و همچنان چگونگی تطبیق تعهدات وزارت های معارف و تحصیلات عالی با حضور داشت نمایندگان وزارت معارف، سکرتریت دولتداری باز، جامعه مدنی و جندر وزارت تحصیلات عالی تدویر یافت.
دکتور احمد سیر مهجور معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در رابطه به بازنگری و انکشاف نصاب های تحصیلی و نهایی سازی نصاب ها معلومات داده گفت که در برنامه مشترک دولتداری باز، کمیته های تخنیکی و تخصصی از چهره های اکادمیک، محققین، اعضای جامعه مدنی، متخصصین بین المللی و نمایندگان سکتور عامه و خصوصی شرکت دارند؛ تا موارد عمده از جمله مدیریت برنامه ها و مدیریت پروژه ها در انکشاف نصاب مورد غور و بررسی قرار گیرند.
معین مالی و اداری گفت که در برنامه نخست مشارکت دولتداری باز وزارت های معارف و تحصیلات عالی تعهدات بزرگی را عملی نمودند. وی خاطر نشان ساخت که طی 18 ماه آینده دستاورد های زیادی در این عرصه حاصل خواهد شد.
دکتور مهجور در این جلسه بر گسترش روابط و همکاری ادارات ذیربط در زمینه تاکید نموده، خواهان حضور پر رنگ کادر های متخصص از جامعه اکادمیک و نمایندگان جامعه مدنی شد.
همچنان اشتراک کنندگان طرح ها و نظریات سازنده شان را ارایه نموده خواهان انکشاف نصاب تعلیمی و تحصیلی بر اساس نیازمندی های جامعه شدند.
قابل ذکر است که برنامه عمل ملی-1 مشارکت دولتداری باز افغانستان، نظارت بر کیفیت و شفافیت تعلیم و تحصیل در وزارت های معارف و تحصیلات عالی بود که موفقانه به اتمام رسید.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۴۱
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی های . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۵:۳۷
Background image

ّطیاره درون که سوی محصلین پوهنتون ننگرهار ساخته شده است، به نمایش گذاشته شد.


این طیاره درون مادل F22 که از کاغذ کاک توسط عبدالباسط سمیر و محصلان دیگر پوهنځی ساینس پوهنتون ننگرهار به رهنمایی استادان شان ساخته شده است، قادر است که به ارتفاع 500 متر و فاصله یک. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۰:۴۱
Background image

معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با داکتر محمد تاهون رئیس بخش عاجل سازمان صحی جهان دیدار کرد.


در این دیدار مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در حالیکه روسای پوهنتون طبی کابل و شفاخانه تدریسی علی آباد نیز حضورداشتند، پیرامون تجهیز شفاخانه های تدریسی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۵
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با معاون یوناما در افغانستان و سرپرست یونسکو دیدار کرد.


دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در کنار خوش آمدید گویی به نماینده گان یاد شده، در رابطه به امور جاری وزارت تحصیلات عالی معلومات داده و گفت که ما با بودجه خویش. . .

BACK TO NEWS