زندگی نامه وزیر تحصیلات عالی

xsdasdasdas

معرفی شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی

شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم صاحب فرزند حاجی جمعه خان و نواسه ای خدای رحیم در ۲۶ ماه نهم سال ۱۳۵۷ ه.ش در ولایت کندهار زاده شده اند. اعضای فامیل ایشان به (۱۰) تن می رسد و تعلیمات خویش را در یکی از مدرسه ها تا دوره ای بزرگ به انجام رسانیده اند.

 

مسوولیت های وظیفه وی:

محترم ندیم صاحب قبل از موقف فعلی خویش وظایف گوناگون ذیل را به انجام رسانیده اند:

رییس دعوت و ارشاد، مسوول حلقه ی نظامی، معاون اداری استخبارات، والی جلال آباد، قومندان امنیه شهر جلال آباد، والی کابل، عضو کمیته هلال و به عنوان سرپرست وزارت تحصیلات عالی انجام وظیفه کرده اند.

 

پس زمینه ی کاری و مکان:

از سال ۲۰۱۲ الی ماه سوم سال ۲۰۱۳ به عنوان مسوول دعوت و ارشاد، از ماه سوم سال ۲۰۱۳ الی ماه ششم سال ۲۰۱۶ به صفت مسوول نظامی زون شمال غرب، از ماه ششم سال ۲۰۱۶ الی ماه ششم سال ۲۰۲۰ به صفت معاون اداری استخبارات، از ماه ششم سال ۲۰۲۰ الی ماه ششم سال ۲۰۲۲ به صفت والی شهر جلال آباد، از سال ۲۰۲۲ الی سال ۲۰۲۳ به صفت والی کابل و از سال ۲۰۲۳ تا حال من حیث وزیر سر پرست وزارت تحصیلات عالی با صداقت و امانتداری مسوولیت های وظیفوی خویش را به پیش برده است.

 

فعالیت های  سیاسی، اجتماعی و علمی (تألیفات)

تأسیس مدرسه ی حکیمی در سال ۲۰۱۵ در کندهار و مهتمم مدرسه یاد شده برای مدت ۸ سال، استاد تدریس فنون و شیخ الحدیث، شیخ دوره ی کوچک درسگاه مولوی عبدالغنی صاحب برای مهاجران و همچنان شیخ دوره بزرگ در الجامعه الاسلامی علامه حاجی عبدالغنی رح در دیار هجرت.

در مورد انسجام علمای کرام مهاجر و موضوعات گوناگون علمی به صد ها سخنرانی کرده اند.

موصوف در کنار تمام فعالیت های علمی به زبان های ملی و بین المللی چون پشتو، دری و عربی بلدیت کامل دارند.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۶:۱۶
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد،  پروژه تهیه و تدارک ذخیره برق و کمپیوترهای ریاست تحقیق تالیف . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۵:۳۹
Background image

اطلاعیه

اطلاعیه

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۵:۳۶
Background image

اطلاعیه

اطلاعیه

بازگشت به اطلاعیه ها