اطلاعیه بورس های تحصیلی دوره لیسانس پوهنتون البخاری کشور مالیزیا!

Akmal_admin

Due

-

Location مالیزیا

سفارت افغانستان مقیم کشور کوالالامپور از اعطای بورس های تحصیلی دوره لیسانس برای جدید الشمولان سمستر ماه اکتوبر2022 تحت شرایط ذیل خبر داده است که بورس مذکور طبق هدایت مقام محترم وزارت تحصیلات عالی بصورت آزاد اعلان می گردد.

شرایط و اسناد مورد نیاز:

- داشتن شهادت نامه مکتب که فیصدی نمرات آن کمتر از 70 فیصد نبوده و درعین حال تائیدی وزارت امور خارجه را نیز دارا باشد "اصل شهادت نامه در زمان ثبت نام ضروری میباشد."

- پاسپورت .

- تذکره تابعیت .

- عواید ماهوار خانواده کاندیدان کمتر از "300" سه صد دالر امریکایی باشد.

- سن متقاضی بین 18 الی 22 سال باشد.

- حالت مدنی کاندید مجرد باشد.

بورسیه مذکور شامل فیس تدریس، لیلیه و جیب خرج محصل در طول دوره تحصیل می گردد.

برای معلومات بیشتر در مورد رشته های تحصیلی، چگونگی تمویل مصارف و سایر موارد علاقمندان میتوانند به آدرس انترنتی apply.aiu.edu.my مراجعه و فورم در خواستی را تکمیل و تمام اسناد را جهت ارزیابی پوهنتون به لینک مربوط ارسال نمایند.

کمیته ارزیابی پوهنتون مزبور اسناد تحصیلی کاندید ها را مرور و در صورت ضرورت کاندیدان به صورت انفرادی از طریق آنلاین مصاحبه انجام داده و به افراد واجد شرایط بورسیه اعطا می نماید و متقاضیان که موفق به دریافت بورس شوند دروس شان در سمستر ماه اکتوبر 2022 آغاز خواهد شد .

بناً به اطلاع علاقه مندان واجد شرایط رسانیده می شود، در صورتیکه خواهان ثبت نام در بورس های تحصیلی کشور مذکور باشند بر علاوه تکمیل پروسه ثبت نام آنلاین در وب سایت مذکور قبل از تاریخ 31 جولای 2022 مطابق 24/4/1401 می توانند جهت ثبت نام به غرفه شماره (15)پذیرش بخش ارتباط خارجه و تنظیم بورس ها همراه با اصل اسناد تحصیلی خویش مراجعه نموده و یک کاپی از اسناد خویش را تسلیم نمایند.

sa

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۷:۲۴
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای کنفرانس روم . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۷
Background image

به اعلان سپردن یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض)


وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض) به مساحت ۱۳۰ متر مربع مربوط خویش را به شکل آفر سربسته به اعلان داوطلبی بسپارد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهان . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۶
Background image

اعلان تدارکاتی !


 پوهنتون پولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان و اجد شرایط دعوت مینماید تا درپروسه داوطللبی پروژه )۴( قلم البسه باب مورد ضرورت محصلان لیلیه برای سال ۱۴۰۳ اشتراک نموده و نقل شرطنامه مربوطه را . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

آخرین بورسیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۲۱
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سمستر خزانی سال 2023 پوهنتون (Bahria University) کشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 984  مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای بورسیه تحصیلی پوهنتون (BU) کشور پاکستان با معافیت پرداخت هزینه در خواست پذیرش برای محصلان . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۱۵
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سال 2023 پوهنتون UTMکشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 983 مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای 100 سیت بورسیه تحصیلی پوهنتون مدیریت و تکنالوژی ( UTM) کشور پاکستان با 90 فیصد تخفیف در فیس . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۳۰ - ۱۲:۱۰
Background image

اطلاعیه بورس تحصیلی کشور اوزبیکستان درمقاطع لیسانس

کشور اوزبیکستان از اعطای بورسهای تحصیلی مرکز آموزشی اتباع افغانستان مربوط وزارت معارف و تحصیلات آن کشور واقع در منطقه ترمز برای مقطع لیسانس با شرایط ذیل خبر داده است:

اسناد مورد نیاز:
. . .