تغییرات و تبدلات جدید در ادارات وزارت تحصیلات عالی صورت گرفت

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۹/۳/۸ - ۱۶:۳۲
Hh

بر مبنی اسناد تقنینی، پرنسیب های علمی و روال اکادمیک در مطابقت به قانون تحصیلات عالی ملکی و تکمیل ماموریت عده یی از همکاران در بست های مربوط شان، یک سلسله تغییرات و تبدلات در ادارات وزارت تحصیلات عالی صورت گرفت.

به اساس این تغییرات و تبدلات امروز معینان جدید التقرر امور محصلان و مالی و اداری، مشاور مقام وزارت، روئسای تضمین کیفیت و اعتبار دهی، تقرر و ترفیعات علمی، ارتباط خارجه و تنظیم بورس ها و ارزیابی اسناد برون مرزی از سوی سرپرست وزارت تحصیلات عالی به کارمندان شان معرفی و رسما به کار آغاز نمودند.
در این مقرری ها که به اساس پیشنهاد وزارت تحصیلات عالی و منظوری مقام عالی ریاست جمهوری صورت گرفت، پوهندوی سید فرهاد شهید زاده به حیث معین امور محصلان، نوراحمد درویش به حیث معین مالی و اداری، پوهاند دکتور محمد عثمان بابری به حیث رئیس پوهنتون کابل، پوهاند دکتور بری صدیقی به حیث مشاور وزارت تحصیلات عالی، پوهندوی دکتور محمد نعیم عظیمی بحیث رئیس تضمین کیفیت و اعتبار دهی، پوهاند حاجی محمد نعیمی به حیث رئیس ارزیابی اسناد برون مرزی، پوهندوی دکتور نوراحمد آخندزاده بحیث رئیس ارتباط خارجه و تنظیم بورس ها، پوهنوال سیداجان عتیق عبدیانی به حیث رئیس تقرر و ترفیعات استادان و پوهندوی فیصل امین به حیث معاون امور محصلان پوهنتون کابل تعیین گردیده اند.
در همین حال دیروز طی محفلی از کارکرد ها و خدمات شایسته ی معینان قبلی امور محصلان و مالی و اداری، رئیس قبلی پوهنتون کابل و معاونین علمی و امور محصلان قبلی این پوهنتون و همچنان روئسای قبلی تضمین کیفیت و اعتبار دهی، تقرر و ترفیعات علمی استادان و ارتباط خارجه و تنظیم بورس ها تقدیر به عمل آمد.
در این محفل که در صحن وزارت تحصیلات عالی دایر گردید، پوهنمل عبدالتواب بالاکرزی معین علمی و سرپرست وزارت تحصیلات عالی با اشاره به اینکه یک موقف یک مسوولیت است گفت که خوشبختانه 8 تن از همکاران ما که سمت های مختلف را به عهده داشتند و تعدادی از آنان اکنون به سمت های جدیدی مقرر گردیده اند هر کدام با دستاورد ها و فعالیت های ماندگار در انکشاف و نظامند سازی تحصیلات عالی کشور نقش مهمی را ادا نموده اند.
پوهنمل بالاکرزی ضمن تشکری از خدمات آنان برای کسانی که ماموریت شان در وزارت تحصیلات عالی تکمیل گردیده و همچنان برای کسانی که مسوولیت های جدید را به عهده گرفته اند، آرزوی موفقیت های مزید نمود و بر انجام کار ها به اساس تفاهم و منافع علیای کشور تاکید کرد.
بعدا پوهاند دکتور بری صدیقی قبلا معین امور محصلان، دکتور احمد سیر مهجور قبلا معین مالی و اداری، پوهنمل حمیدالله فاروقی قبلا رئیس پوهنتون کابل و پوهاند دکتور محمد عثمان بابری رئیس جدید پوهنتون کابل بالنوبه در مورد کارکرد های شان صحبت نموده ضمن تشکر از روحیه همکاری و پیشبرد امور کاری به اساس مفاهمت و ارزش گزاری به تحصیلات عالی افغانستان وعده سپردند تا در تطبیق برنامه های این وزارت از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند.
محفل با توزیع تقدیر نامه ها به معینان، رئیس و معاونان پوهنتون کابل و روئسای فوق الذکر خاتمه یافت. 

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۱۰
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۴۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای جامعه دینی هلمند را به . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۵
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با معاون یوناما در افغانستان و سرپرست یونسکو دیدار کرد.


دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در کنار خوش آمدید گویی به نماینده گان یاد شده، در رابطه به امور جاری وزارت تحصیلات عالی معلومات داده و گفت که ما با بودجه خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۴:۴۶
Background image

ورکشاپ سه روزه زیرعنوان (تحقیقات و نوآوری) برای معاونان علمی و تحقیقات نهاد های تحصیلی امارتی به پایان رسید.


این ورکشاپ به ابتکار ریاست تحقیق، تالیف و ترجمه وزارت تحصیلات عالی دایر شده که در آن روی چگونگی تفکیک لاحیه وظایف بین معاونان یاد شده، چگونگی تجهیز کتاب خانه و لابراتوار در نهاد های. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۵۰
Background image

ورکشاپ ۴ روزه که تحت عنوان «کمک های اولیه صحی» برای ۴۴ تن از کارمندان مرکز وزارت تحصیلات عالی دایر شده بود، امروز خاتمه یافت.


در مراسمی که به این منظور دایر شد، مولوی سلطان محمد محسن رئیس منابع بشری وزارت تحصیلات عالی  در رابطه به برنامه های ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری برای کارمندان و اهمیت همچو ورکشاپ ها. . .

BACK TO NEWS