رئیس جدید پوهنتون پولی تخنیک کابل رسماً به کارش آغاز کرد

Azizorayakhel.admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۴/۸ - ۷:۵۰
a

رئیس جدید پوهنتون پولی تخنیک کابل از سوی معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی به کارمندان آن پوهنتون معرفی و رسماً به کار آغاز  نمود.

پوهندوی سید فرهاد شهید زاده معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی در محفل معرفی پوهنوال عبدالرشید اقبال رئیس جدید پوهنتون پولی تخنیک کابل خطاب به هیات رهبری، استادان و کارمندان آن پوهنتون گفت، که نیروی بشری، رهبری و مدیریت کارا و خدمت گذاری به عنوان مولفه های اساسی یک نهاد محسوب می گردند و وجود رهبران توانمند و خلاق، زمینه ساز پویایی و تحرک نهاد ها می باشد.

معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی، پوهنتون ‌ها را موتور متحرک رشد جوامع خواند و گفت که وزارت تحصیلات عالی بر آن است تا در رأس نهاد های تحصیلات عالی رهبری فعال، پویا و مدبر وجود داشته باشد تا بتواند از نسل پوهنتون های آموزشی محض به نسل پوهنتون های تحقیق محور عبور کند.

س

پوهندوی شهید زاده با ابراز سپاس از کارکرد های پوهنوال محمد سعید کاکر رئیس قبلی پوهنتون پولی تخنیک کابل، به رئیس جدید تبریکی عرض نموده اظهار امیدواری کرد تا پیشرفت ها و دستاورد های بیشتری نصیب این پوهنتون گردد.

پوهاند دکتور بری صدیقی مشاور مقام وزارت تحصیلات عالی نیز ضمن سپاس گزاری از رئیس قبلی پوهنتون پولی تخینک کابل، هدف از این تقرر ها را زمینه بکارگیری استعدادهای متفاوت عنوان کرد و گفت که رعایت اصل تغییر و تبدیل که بخشی از فرهنگ اداری است، می تواند موجبات حس همکاری دیگران را برای ایجاد یک محیط خوب علمی فراهم کند.

س

پوهنوال عبدالرشید اقبال رییس جدید التقرر پوهنتون پولی تخنیک کابل نیز با سپاس گزاری از رییس پیشین این پوهنتون، از مقام ریاست جمهوری اسلامی افغانستان و رهبری وزارت تحصیلات عالی بابت اعتماد به خودش سپاسگزرای نمود و ابراز داشت که با کمال صداقت و حسن نیت و فعالیت برای آینده بهتر این نهاد علمی کارهای ارزشمندی را انجام خواهد داد و گام های استواری دراین زمینه خواهد برداشت.

او با شرح برنامه های خویش تعهد سپرد تا زمینه ی را فراهم بسازد که جایگاه پوهنتون پولی تخنیک کابل برازنده تر از پیش گردد و تحقیقات علمی در این پوهنتون جنبه های عملی تر و موثر تر از پیش پیدا کنند.

س

محفل با اهدای سپاسنامه وزارت تحصیلات عالی بابت کارکرد ها و زحمات پوهنوال محمد سعید کاکر خاتمه یافت.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۴۱
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی های . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۲۸
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی طرح پیشنهادی ایجاد کنفرانس علمی - تحقیقی برای تضمین کیفیت را از نماینده گان پوهنتون خصوصی جامی استماع کرد.


عتیق الله رحیمی معاون علمی پوهنتون خصوصی جامی در حال که رییس تحقیق، تالیف و ترجمه، رییس تضمین کیفیت و اعتبار دهی و مشاور معینیت علمی نیز حضور داشتند، طرح پیشنهادی از سوی این پوهنتون در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۵:۲۸
Background image

سال گذشته برای بیش از سه صد هزار بیمار در شفاخانه تدریسی میوند خدمات صحی ارایه شده است.


به گفته مسوولان خدمات صحی که از سوی شفاخانه تدریسی میوند ارایه گردیده است شامل خدمات لابراتوار، التراسوند(ایکو)، گراف قلب(ECG)، ادیومتری، اکسری دیجیتل، اکسری ساده و واکسین می باشد که. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۵:۳۷
Background image

ّطیاره درون که سوی محصلین پوهنتون ننگرهار ساخته شده است، به نمایش گذاشته شد.


این طیاره درون مادل F22 که از کاغذ کاک توسط عبدالباسط سمیر و محصلان دیگر پوهنځی ساینس پوهنتون ننگرهار به رهنمایی استادان شان ساخته شده است، قادر است که به ارتفاع 500 متر و فاصله یک. . .

BACK TO NEWS