معین علمی وزارت تحصیلات عالی طرح پیشنهادی ایجاد کنفرانس علمی - تحقیقی برای تضمین کیفیت را از نماینده گان پوهنتون خصوصی جامی استماع کرد.

ameen_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۲۸
kjdflsdk


عتیق الله رحیمی معاون علمی پوهنتون خصوصی جامی در حال که رییس تحقیق، تالیف و ترجمه، رییس تضمین کیفیت و اعتبار دهی و مشاور معینیت علمی نیز حضور داشتند، طرح پیشنهادی از سوی این پوهنتون در رابطه به پروسه تضمین کیفیت برای ایجاد کنفرانس علمی – تحقیقی را به دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی ارایه کرد.
معین علمی وزارت تحصیلات عالی این اقدام پوهنتون یاد شده را ستایش کرده، از هر نوع همکاری برای ایجاد این کنفرانس اطمینان داده، و در رابطه به ایجاد بهتر این کنفرانس، مشوره ها و پیشنهادات خویش را با آنان شریک ساخت.
قابل یاد آوری است که وزارت تحصیلات عالی پیش از این نیز کنفرانس های ملی و بین المللی را در سطح پوهنتون های امارتی به راه انداخته است و پوهنتون خصوصی جامی یگانه پوهنتونی است که به هدف انکشاف تحقیقات علمی اقدام به برگزاری این چنین کنفرانس کرده است.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۳:۵۴
Background image

شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی به رهبری شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست این وزارت دایر شد. 

 

در آغاز  سرپرست وزارت تحصیلات عالی اعضای شورای رهبری را متوجه کارهای شان نموده و از آنان خواست بااستفاده از تجربه های سال گذشته در کار و فعالیت های امسال شان بهبود، قاطعیت و شفافیت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۳
Background image

ورکشاپ آموزشی که تحت عنوان (طی مراحل توامیت های علمی و تشریفات دیپلوماتیک) برای کارمندان ریاست ارتباط خارجه و تنظیم بورس های این وزارت دایر شده بود، موفقانه خاتمه یافت.


این ورکشاپ که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی دایر شد، هدف از آن ارتقای ظرفیت کارمندان یاد شده در مورد چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی و آگاهی از مبانی تشریفات دیپلوماتیک. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۳:۴۶
Background image

هیئت رهبری موسسه تحصیلات عالی ارزگان به هدف پیشرفت موسسه یاد شده، با والی ارزگان دیدار کرد.


در آغاز این دیدار مولوی رحمت الله رحمانی رییس موسسه تحصیلات عالی ارزگان روی ظرفیت های موجود در نهاد تحصیلی یاد شده، دستآورد ها، نیاز مندی ها، مشکلات و روی چگونگی همکاری های مقام ولایت. . .

BACK TO NEWS