ورکشاپ پنج روزه آموزشی امور مالی و تدارکاتی برای مسؤولان نهاد های تحصیلی مرکز و ولایات کشور، با اشتراک وزیر تحصیلات عالی در پوهنتون تعلیم و تربیه کابل آغاز شد.

ameen_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۵:۱۰
jkchkjxcv

هدف از برگزاری این ورکشاپ، بلند بردن سطح معلومات مسؤولان و کارمندان نهادی های تحصیلات عالی در بخش های مالی و تدارکاتی، سرعت بخشیدن پروسه های تدارکاتی و چگونگی مصرف بودجه و ایجاد هماهنگی بیشتر میان ادارات ذیربط می باشد. 
شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم وزیر تحصیلات عالی ارتقای ظرفیت مسؤولان و کارمندان بخش های تدارکات و اداری نهاد های تحصیلی کشور را یک نیاز جدی در راستای تطبیق پروژه های زیربنای و علمی وزارت تحصیلات عالی خواند.
وی در خطاب به مسؤولان یاد شده گفت: « امروز مسؤولیت خدمتگذاری به دوش شماست بناَ لازم است که برای ارایه خدمات بهتر، سطح آگاهی تان را در قسمت امور کاری خویش افزایش داده و مصدر خدمت بهتر به مردم و نظام گردید؛ چون عدم آگاهی از امور سبب کندی کار ها می شود .»
متعاقباَ شیخ نور الحق انور رئیس اداره امور ا.ا.ا ضمن اشاره به اوصاف، مسؤولیت ها و مهارت های اشخاص مسؤول در یک نظام، روی فراگیری و اهمیت کسب مهارت های مرتبط به وظیفه تاکید نمود. موصوف همچنان در مورد اصلاحات و فعالیت های که در بخش قوانین و پروسه های تدارکاتی بعد از حاکمیت نظام ا.ا.ا صورت گرفته است، نیز معلومات ارایه کرد.
همچنان در این ورکشاپ مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی، مفتی محمد طاهر احمد معین امور محصلان این وزارت، عبدالباری خپلواک رئیس مالی و حسابی و مفتی احمد الله نظامی نماینده اداره ملی تدارکات در رابطه به اهمیت همچو ورکشاپ ها در بهبود امور تدارکاتی و مالی نهاد های تحصیلات عالی صحبت نموده، از شاملان برنامه خواستند تا از این فرصت استفاده اعظمی نمایند.
قرار است طی این ورکشاپ که پنج روز ادامه خواهد یافت، اساتید و متخصصان امور در مورد بودجه عامه و اهمیت آن، بودجه عامه و سیاست های مالی، مفاهیم اساسی، تثبیت نیازمندی و مراحل تدارکاتی، پلانگذاری تدارکاتی، فورمه های معیاری و پروسه های داوطلبی و سایر موضوعات مالی و تدارکاتی به شاملان ورکشاپ آموزش دهند.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۴۰
Background image

پوهنتون پولی تخنیک کابل ۷۵۹ تن انجنیر را به سطح ماستری و لیسانس فارغ و برای خدمتگزاری تقدیم جامعه کرد. 

در مراسمی که به این مناسبت در پوهنتون پولی تخنیک کابل با اشتراک مقامات عالی رتبه ا.ا.ا برگزار شد، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء صحبت نموده گفت که ا.ا.ا در بخش های مختلف به. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۳:۵۴
Background image

شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی به رهبری شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست این وزارت دایر شد. 

 

در آغاز  سرپرست وزارت تحصیلات عالی اعضای شورای رهبری را متوجه کارهای شان نموده و از آنان خواست بااستفاده از تجربه های سال گذشته در کار و فعالیت های امسال شان بهبود، قاطعیت و شفافیت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۳
Background image

ورکشاپ آموزشی که تحت عنوان (طی مراحل توامیت های علمی و تشریفات دیپلوماتیک) برای کارمندان ریاست ارتباط خارجه و تنظیم بورس های این وزارت دایر شده بود، موفقانه خاتمه یافت.


این ورکشاپ که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی دایر شد، هدف از آن ارتقای ظرفیت کارمندان یاد شده در مورد چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی و آگاهی از مبانی تشریفات دیپلوماتیک. . .

BACK TO NEWS