طرح بهبود و تنظیم امور لیلیه های نهاد های تحصیلات عالی دولتی کشور نهایی گردید

baqir_admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۳ - ۱۱:۱۶
g

در جلسه ای که به این منظور تحت ریاست نوراحمد درویش معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی و اشتراک رییس تدارکات این وزارت و معاونان اداری شماری از پوهنتون های کشور بصورت حضوری و آنلاین دایر گردید، مسوده طرح بهبود و تنظیم امور لیلیه های نهاد های تحصیلات عالی کشور که از سوی کمیته موظف تهیه شده است، بعد از ارایه پیشنهادات اصلاحی لازم مورد تائید قرار گرفت.

   معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی با ابراز قدردانی از اعضای کمیته، طرح یاد شده را یک سند جامع عنوان نموده آن را در قسمت تنظیم بهتر امور اعاشوی لیلیه های کشور مفید خواند.

 وی گفت که این طرح که به هدف مدیریت بهتر، کاهش مصارف، جلوگیری از اجراات دوگانه و بهبود امور لیلیه ها آماده شده است، قرار است بعد از اصلاحات لازم به شورای رهبری این وزارت ارایه و بعد از تائید با مقام عالی ریاست جمهوری کشور شریک ساخته شود.

 همچنان در این جلسه عبدالله صوفی زاده رییس تدارکات وزارت تحصیلات عالی در رابطه به مسوده طرح نامبرده معلومات داده گفت که در تهیه این طرح از تجارب کشور های منطقه و فرا منطقه و همچنان ارزش های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور استفاده شده است.

 گفتنیست که در حال حاضر 22 لیلیه دولتی در نهاد های تحصیلی کشور وجود دارد که از جمله 90 هزار تن محصلان واجد شرایط ؛ 20 هزار تن آنان شامل این لیلیه ها بوده و متباقی نسبت کمبود اتاق های کافی، پول بدل اعاشه دریافت می نمایند.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

هیئت نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی از پوهنتون خصوصی گوهر شاد دیدار و نظارت کردند.

بر اساس فیصله شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی، هیئتی به رهبری مولوی احمد الله حماد رییس نظارت و ارزیابی همراه با رییسان انکشاف برنامه های علمی و امور محصلان خصوصی این وزارت در حالی که. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۴:۱۶
Background image

هیئت وزارت تحصیلات عالی تحت رهبری رئیس نظارت و ارزیابی این وزارت، موسسه تحصیلات عالی خصوصی طلوع آفتاب را مورد ارزیابی قرار داد.


مولوی احمدالله حماد رئیس نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی در حالیکه رئیسان انکشاف برنامه های علمی، تضمین کیفیت و اعتباردهی و نماینده امور محصلان خصوصی نیز حضورداشتند، بخش های علمی،. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۰:۴۱
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفترکارش با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی دیدار کرد.


در این دیدار دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی، روی جریان کار ترمیم ساختمان های پوهنتون شیخ زاید خوست که. . .

BACK TO NEWS